• Afspraak maken
  • Volvo Personal Service
  • Schade

Volvo personal service

Volvo Personal Service is een nieuwe werkwijze van Mobility Centre. Persoonlijk contact, kortere wachttijden en de kwaliteit die u van ons gewend bent. Dan is waar VPS voor staat. Met Volvo Personal Service krijgt u een persoonlijke technicus aangewezen die, samen met een collega, aan uw Volvo werkt. Hiermee heeft u persoonlijk contact en kunt u al uw wensen en eisen kenbaar maken. Is uw Volvo gereed? Dan krijgt u uitleg over het uitgevoerde onderhoud van de monteur zelf. Zo weet u altijd wat wij aan uw Volvo gedaan hebben zijn onduidelijke rekeningen verleden tijd.

Hoe gaat VPS in zijn werk?

Bij binnenkomst wordt u ontvangen door uw personal technician, aan hem/haar maakt u al uw wensen en eisen kenbaar. U geeft uw sleutel af en neemt plaats in onze lounge of werkkamer met een heerlijke cappuccino of pittige espresso.
Terwijl u zit te relaxen of nog even die e-mails aan het beantwoorden bent gaat uw personal technician, samen met een collega, hard aan de slag met uw Volvo. In onze ultramoderne werkplaats zorgen de technici dat uw Volvo straks weer veilig de weg op kan. Geïnteresseerd? Kom dan zelf een kijkje nemen. Heeft u misschien een mooie set nieuwe velgen op het oog of wilde u toch nog even in die nieuwe S60 of XC90 zitten? U bent van harte welkom en het sales personeel zal u hierbij van dienst zijn.
Of het nou gaat om een Volvo Jaarbeurt, APK of een zomer/winter wielenwissel, het wordt met alle aandacht uitgevoerd en voor u het weet is uw Volvo gereed. U krijgt dan uitleg van de personal technician wat er aan uw Volvo gedaan is en eventuele bijzonderheden worden gemeld. Zo bent u weer snel onderweg met uw Volvo. Even blijven zitten voor nog een kopje koffie mag natuurlijk ook.

Schade

Een ongelukje zit in een klein hoekje. Uw Volvo is uitgerust met allerlei veiligheidssystemen om schade en letsel te voorkomen zoals Intellisafe en rijbaan-assistentie. Bij een aanrijding zal uw Volvo alles doen om u te beschermen, dit levert soms extra schade op aan de auto, denk aan airbags of het Whiplash Protection System (WHIPS)

Of het nou lichte lakschade is of een grotere deuk, het is altijd vervelend. Afhandeling van schade kan soms ook een lang en moeilijk proces zijn met verzekeringen en tegenpartijen. Dan krijgt u uw auto terug en is de gespoten deur toch niet helemaal de juiste kleur. Bij Mobility Centre bieden wij de oplossing.
Wij nemen het volledige proces rondom schade bij u uit handen. In samenwerking met Volvo gecertificeerde schadebedrijven garanderen wij perfect kwaliteit en service. Zo maken wij enkel gebruik van originele onderdelen om te garanderen dat uw veiligheid niet in gevaar komt.