Menu

Volvo Excellent Dealer in 2016 & 2017

Hoogste score bij Mobility Centre Vlaardingen

Mobility Centre wint 2e keer Volvo Excellent Dealer Award

Onlangs werd door Volvo Car Nederland kenbaar gemaakt dat Volvo-dealer Mobility Centre, met vestigingen in Rotterdam, Barendrecht en Vlaardingen, de titel ‘Volvo Excellent Dealer’ in 2017 mag prolongeren.

Klanttevredenheid staat bij alle Volvo dealers zeer hoog in het vaandel, maar dealers die volgens hun klanten excelleren in service en kwaliteit, worden beloond met deze prestigieuze onderscheiding.

Het trotse team van Mobility Centre Vlaardingen met de Volvo Excellent Dealer Award op de voorgrond.
Fotocredits: Robert Aarts Photography

Consistentie

‘Geweldig om wederom Volvo Excellent Dealer te zijn!’, reageert Patrick Scholten van Mobility Centre Vlaardingen enthousiast. ‘De award bewijst dat onze service en klanttevredenheid helemaal in orde zijn. En dat we de onderscheiding nu voor het tweede achtereenvolgende jaar hebben mogen ontvangen, maakt het des te mooier. Een hoge klanttevredenheid is bij ons geen momentopname; we verslappen niet en laten consistentie in onze aanpak zien.’

Volvo Excellent Dealer Programma

De dealers die aan het Volvo Excellent Dealer Programma meedoen, worden beoordeeld op tien punten. Dat zijn er twee in de categorie Sales, twee in de categorie Service en maar liefst zes in de categorie Klanttevredenheid.

Sales, Service & Klanttevredenheid

Daarbij wordt onder meer onderzocht hoe tevreden klanten in het algemeen over hun dealer zijn, of klanten ook worden gebeld na aflevering van een auto en of de toelichting op de uitgevoerde werkzaamheden na een werkplaatsbezoek voldoende en duidelijk was.

Volvo_Excellent_Dealer_Award_klanttevredenheid_showroom_Mobility_Centre_Vlaardingen_Schiedam_Nettenboetsterstraat_2016_2017_uitreiking

Topscore voor Mobility Centre Vlaardingen

Mobility Centre Vlaardingen had de hoogste score. Het feit dat Mobility Centre de Excellent Dealer Award in 2017 wederom in ontvangst mag nemen, geeft wel aan dat men daar begrijpt wat belangrijk is voor tevreden klanten. Het is bovendien een prachtige blijk van waardering van Volvo Car Nederland.

Verwachtingen overtreffen

‘Altijd en overal moet onze dienstverlening voldoen aan de verwachtingen van de klant en – als het even kan – deze overtreffen’, vervolgt Scholten. ‘Dat geldt voor een bezoek aan de showroom en werkplaats, maar bijvoorbeeld ook aan onze website. We willen een premium service bieden die past bij de premium producten van Volvo.’

Teamwork

‘Wat heel belangrijk is, is dat alle dealermedewerkers dit voor ogen hebben. Je doet het samen. Het hele jaar werken we er hard aan. Dat je vervolgens wordt uitgeroepen tot Volvo Excellent Dealer is een hele eer. We gaan er alles aan doen om ook dit jaar de titel weer in de wacht te slepen’.

Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestTweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Wil je op de hoogte blijven van al ons nieuws? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
U bevindt zich hier: Home » Mobility Centre wint 2e keer Volvo Excellent Dealer Award

Copyright © 2017 Volvo Mobility Centre